Dukan Lake

Tak jsme se překlenuli do dalšího víkendu. Jelikož jsme se včera vrátili z emery kolem jedný tak si trochu přispíme. Rituálně na snídani, ale cosi je jinak. V ulicích to žije snad ještě víc než přes tejden. To je všechno kvůli nadcházejícímu Eidu. Všichni bláznivě nakupujou jídlo aby měli na pikniky a mohli hostit rodinu. Taky se sem pomalu sjíždí rodiny z jižních oblastí Iráku, protože je tu počasí mírnější. I z toho důvodu např. rostou ceny za hotel a tak nás čeká asi na 4 dny stěhování někam jinam. No taky plánujeme co budeme dělat, protože jediný co v nemocnici teď funguje je emery. No máme v hlavě něco pokoumanýho tak uvidíme jak to vyjde.
Přes den si čtu, dojel jsem už Šebka na Haiti, tak se teď pustím do jedný z těch co jsem si koupil. Taky jsme byli po obědě na zmrzlině, dneska bylo zas nějaký větší vedro. Nikdy bych neřekl, že v tak nekřesťanskejch teplotách poznám i rozdíl 1 stupeň. Co je tu taky strašný je to znečištěný ovzduší. Buďto tu smrdí auta a je velká doprava, nebo vařiče a odpadky na silnici. Víte jak tu uklízí? Prostě bordel co za den v obchodech a doma uděláte dáte v pytli (ideálně) na kraj silnice. Všechny obchody i fastfoody pak mejou vybavení na chodníku a z něj to spláchnou na silnici. V noci tu jezdí popeláři a všechno uklidí. Mazec, ráno to poznáte jen podle toho smradu.
Dneska máme naplánovanej výlet na jezero Dukan. Je to kousek od Suli asi cca 30 min od checkpointu, k němu ale asi dalších 30 městem. Po cestě si kupujem něco malýho na “piknik” a od Shangy tety dostáváme buchtu. U jezera na nás čeká týpek s člunem, že nás někam sveze. Tak se jede, sluníčko skoro zapadlý a atmoška super 😊. Je to celý obklopený horama, prostě krásný. Tak se mimo ostatní lidi trochu najíme a projdeme. Po návratu jsme domluvený, že pojedem do restaurace na rybu. Je obrovská, máme jí pro tři a tak tak to sníme. K tomu rejže, trochu zeleniny, placky.
Vracíme se až po desátý a tak to dneska ani na nemocnici není, tak až zítra.