Operační den

Ráno se mi nechce vstávat ani za mák. Tempem lenochoda po lobotomii se ploužím do koupelny. Záchod, zuby a budím Mustafu. Nějakým zahadným způsobem se oblíknem, berem si věci a jdeme na snídani. Jogurt s medem a placka, čaj. A padáme na hlášení.
Prezentuje maxilofaciální chíra, po ní všeobecná chirurgie. Abych řekl pravdu úplně mě to dneska nebere, jsem od rána takovej zabržděnej a ne a ne se odbrzdit. Po hlášení bychom měli jít s naší skupinkou a doktorem za pacientama, ale prdíme na to a jdem na sály. Tady se tak nějak denně operujou prsa pro tumory, kýly, dneska dvě tříselný, hydrokéla a ještě asi dva výkony. Docela nám to uteklo, něco jsem se tak nějak poptal, ale je tu celkem dost lidí tak jdem kolem 12 na oběd a pak domů. Dneska se těším na knížku a odpočinek.
Za celej den toho moc nenadělám, povaluju se, čistím hlavu, hraju si na mobilu a tak. Chvíli si i pospím. Mustafa jde za nějakým kamarádem ven kolem 7 a vrací se v 10. Já si mezitím skočil na falafel a válel se. Potřebuju nějakej sport! Ale tady a v tom vedru se to nedá!
No nic, jdem dát film, snad to bude zítra lepší! Mějte se zatím.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítej v Íráku

Návrat

Resuscitace