Posera

Dneska nám to začíná svižně. Ráno mě nějak divně tlačí bříško, takže místo toho, aby jsme šli na snídani, jdu na záchod. Mustafa si přispí a vyrážíme do nemocnice na hlášení. Trošku to ve mně vře, tak jen doufám, že to bude v pohodě. Od Kačky mám s sebou probiotika, tak jsem s nima začal.
Na ranním hlášení dva zajímavé případy. První je žena ve věku 50 let, která má ovariální tumor rozrostlej přes celý břicho. Způsobuje jí obstrukci střev, bolesti a tak nějak je to celkově na hovno. Mimochodem u týhle paní jsme pak s Mustafou odebírali anamnézu a dělali vyšetření. Docela mě to celý překvapilo. Rodina paní neřekla, že ty 3 operace co má za sebou byli kvůli rakovině. Řekli jí, že jí odstranili cysty na vaječníku. Problém je, že výkon u ní byl opravdu provedenej tak, že jí sebrali jen jeden vaječník! To je prostě non lege artis postup! Na ranním hlášení se to probíralo fakt dlouho a taky co s ní bude. No prostě tady lidi nechodí k doktorovi jen tak, a nějaký pravidelný kontroly a prevence tady vůbec nefungujou.
Druhý pacient je muž kolem 35, kterýho přivezli s traumatickou amputací nohy (chodidla). Stalo se mu to tak, že jako dělník vyšlápl v pohraniční oblasti (s Iránem) minu. No podle RTG tam má místo nohy z tkáně pár třásní, jediný co se rozhoduje je to, jestli jim dá souhlas s amputací.
Dneska jsme měli zase jinýho doktora, byl celkem fajn a sranda byla, že když jsem mu řekl, že už jsem hotovej lékař, tak se ptal proč tam chodim. No furt mě chválil jak pěkně prezentuju a že toho dost vim a tak. No pak jsme skončili a šli domů, chceme se vrátit na sály a na oběd.
No nic z toho se nekoná, po návratu domu mám sračku jak bič. Je mi blbě, bolí mě hlava a mám asi i horečku. No tak jsem se toho taky někde dočkal, Kačka z toho měla radost, že jsem jednou taky posera. Můj svět se rázem smrsknul na postel a cestu na záchod. No nic, tak jedem, uhlí, slupnu si endiaron, mam ty probiotika a ještě teda paralen. Večer je mi aspoň líp, snědl jsem trochu rejže a jenom piju, tak snad to bude zítra dobrý.
Držte mi palce! Jo jinak kufr jsem otevřel šroubovákem. 😉

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítej v Íráku

Návrat

Resuscitace