Spadla na něj traverza

No pokračuje nám Eid, a ráno se jdu mrknout do kuchyně co tam kde je. Dr. Samen mi psal, že kolem 9 přijde ze služby tak že dáme snídani. Je tam uvařená čočková polívka, k ní placky. To je dobrej start dne. Potom si jdu číst, tak nějak se poflakuju. Má se vrátit Mustafa a domlouváme nějakej ten výlet. Na oběd jdeme s doktorem tam co včera, protože všude je zase zavřeno. No nevadí chutnalo mi tam takže za mě dobrý. Potom se vrátíme a já čekám na Mustafu, půjdem nakoupit na ten vejlet.
Pojedem na dvoudenní výlet na horu Halgard, která má 3600m. Během toho co to domlouváme mě občas fakt baví. Vemte si zimní věci, na vrchu je sníh a tak podobně. No k to u jediný co můžu dodat je to, že boty mam jedny, stan a spacák nám snad půjčí. Minule jsem se dozvěděl že chladno je 20-25 stupňů, tak to nebudeme hrotit že jo. No tepláky nějaký si koupim, mikinu mám a koupíme nějaký konzervy, sušenky a banány. Tepláky jsem koupil za 13000 iqd = asi 250 Kč. Zbytek, jídlo, asi tak za podobnou cenu. Taky říkali vemte si velkej batoh 😂 fakt umřu, mám tu 25 litrovej bágl, tak to prostě musí stačit. Fakt se těším, vyrážet máme už ve 3 ráno, tak jsem zvědavej.
Po nákupech jdeme na emery. Je tam liduprázdno. Horší jak včera. No zašil jsem si jednu paní s rozřízlým prstem. Pak přivezli chlapa zabalenýho v dece, s ním šlo asi 12 dalších co ho nesli. Dělník ze stavby, spadl na něj velkej kus železa a ležel na něm asi hodinu. Nedýchá, jasný známky asfyxie - krvavý spojivky, stagnace krve v obličeji a horní části hrudi, pohmožděniny na hrudníku; srdeční činnost žádná, zornice bez reakcí. Prohlášen za mrtvýho, vyplní se papíry a zabalí se do dek. Na další případ čekáme půl hodiny, ale pořád nic. Vzhledem k tomu, že se musíme aspoň trochu vyspat jdeme domů a připravit se na zítra. 
Počítám, že se ozvu až po výletě, tak se o mě nebojte když zítra nenapíšu 😉.

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vítej v Íráku

Návrat

Resuscitace